Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

GRUDZIEŃ W NASZEJ GRUPIE

GRUDZIEŃ W NASZEJ GRUPIE

W NAJBLIŻSZYM CZASIE W NASZEJ GRUPIE:

DZIECKO:

  • Aktywnie uczestniczy w ćwiczeniach, dba o prawidłową postawę ciała
  • Inicjuje zabawy konstrukcyjne
  • Uczestniczy w zabawach ruchowych, w tym rytmicznych, muzycznych, naśladowczych
  • Odrysowuje po konturze kształty i wycina po śladzie
  • Używa chwytu pisarskiego
  • Koloruje mieszcząc się w liniaturze
  • Układa wzoru
  • Formułuje wypowiedzi na temat własnych uczuć i emocji
  • Rozumie wartość emocjonalną i uczuciową rodziny
  • Wczuwa się w emocje i uczucia osób z najbliższego otoczenia
  • Odczytuje emocje drugiego człowieka poprzez obserwacje
  • Wczuwa się w określone role w zabawach  tematycznych
  • Dostrzega, że zwierzęta posiadają zdolność odczuwania, przejawia troskę i życzliwość
  • Czerpie radość z przygotowania upominku dla bliskich
  • Buduje i wzmacnia relacje uczuciowe z rodziną
  • Odczuwa i wyjaśnia swoją przynależność do rodziny
  • Prowadzi rozgrywki, przestrzegając reguł gry
  • Pracuje w zespole
  • Ocenia postępowania poznanych bohaterów
  • Nazywa i rozpoznaje wartości związane z umiejętnościami i zachowaniami społecznymi
  • Podejmuje próby rozwiązywania konfliktów
  • Stosuje formy grzecznościowe
  • Zna zwyczaje i tradycje bożonarodzeniowe
  • Składa życzenia świąteczne
  • Układa i rozwiązuje zagadki
  • Podejmuje próby czytania, czytania sylab
  • Wykonuje zdania według instrukcji słownej nauczyciela
  • Rozpoznaje dźwięki z najbliższego otoczenia
  • Układa zdania na temat własnych spostrzeżeń i doświadczeń, opowiada
  • Rozpoznaje i nazywa literę „d”
  • Podejmuje próby pisania litery „d” w liniaturze
  • Rozwija koncentracje, uwagę i poczucie rytmu, tempa
  • Kształtuje umiejętności wokalne
  • Lepi z plasteliny, ozdabia prace różnorodnymi materiałami
  • Rozróżnia i nazywa cyfrę 8, porównuje liczebność zbiorów, porządkuje zbiory
  • Posługuje się liczebnikami porządkowymi i głównymi
  • Wyróżnia głoski w mowie, dokonuje analizy i syntezy głoskowej wyrazów
  • Układa rymy zachowują sekwencje
  • Wyraża ekspresję twórczą podczas czynności konstrukcyjnych, plastycznych i zabaw
  • Wypowiada się na temat Świąt Bożego Narodzenia
  • Wciela się w rolę, odgrywa scenki
  • Słucha wiersza i wypowiada się na jego temat
Data dodania: 2024-11-13 09:58:44
Data edycji: 2024-11-26 16:41:08
Ilość wyświetleń: 30
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej