Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

KWIECIEŃ w naszej grupie

KWIECIEŃ w naszej grupie

W NAJBLIŻSZYM CZASIE W NASZEJ GRUPIE:

 

Dziecko:

  - prawidłowo trzyma przybory oraz prawidłowo układa ręce podczas rysowania

  • uczestniczy w zabawach tropiących
  • poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne
  • wykonuje prace plastyczne przedstawiające ludzi i świat przyrody poprzez łączenie różnych materiałów
  • sprawnie posługuje się nożyczkami
  • przejawia wrażliwość na naturalne piękno budzącego się życia podczas obserwacji przyrodniczych  w najbiższym otoczeniu
  • wykonuje prace twórcze inspirowane walorami przyrody
  • rozróżnia emocje przyjemne i nieprzyjemne związane ze zmieniającą się pogodą
  • potrafi pogodzić się z porażką
  • prowadzi rozmowy na temat planowania zabaw, zajęć, pracy, podejmowanych działań i sytuacji problemowych, które występują w czasie ich realizacji   
  • zna mądrość płynącą z bajek
  • współdziała z innymi dziećmi w zabawie
  • przestrzega zasad gry
  • potrafi w ugodowy sposób rozwiązywać konflikty
  • określa morał wiersza podkreślający wartość przyjaźni
  • prowadzi rozmowę, wymienia informacje, reaguje na odpowiedź rozmówcy
  • zgodnie współpracuje w zespole
  • przejawia motywację do podejmowania działań mających na celu udoskonalenie swoich umiejętności
  • tworzy kompozycje, nadając im znaczenie
  • dokonuje analizy słuchowej wyrazów
  • odpowiada na pytania, objaśniając kolejność zdarzeń w tekście
  • posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych związanych ze zmianami zachodzącymi wiosną
  • rozpoznaje zapamiętane litery występujące osobno i w wyrazach
  • podejmuje próby pisania liter „H”,”h” po śladzie i samodzielnie
  • kształci poczucie rytmu, rozwija inwencję twórczą
  • dokonuje obliczeń matematycznych, dodaje i odejmuje w zakresie 10
  • posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych (np. sezonowa wędrówka ptaków, kwitnienie drzew, nazwy kwiatów)
  • wyodrębnia fazy rozwoju rośliny na podstawie założonej hodowli
  • rozwiązuje zagadki o zjawiskach atmosferycznych
  • określa pogodę i zjawiska atmosferyczne charakterystyczne dla danej pory roku
  • zna sposób powstawania tęczy
  • wyróżnia głoski w nagłosie, podporządkowując obrazki do litery
  • obserwuje doświadczenia dotyczące parowania i skraplania wody, zna schemat obiegu wody w przyrodzie                             
  • rozwiązuje rebusy obrazkowo-wyrazowe
  • koduje i dekoduje umowne znaki, zastępując liczby liczmanami
  • rytmicznie czyta sylaby
  • łączy zdania z odpowiednimi ilustracjami
  • posługuje się liczebnikami
  • tworzy rytmy
Data dodania: 2025-03-29 14:22:18
Data edycji: 2025-03-29 14:24:58
Ilość wyświetleń: 19
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej