Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

LISTOPAD w naszej grupie

LISTOPAD w naszej grupie

W NAJBLIŻSZYM CZASIE W NASZEJ GRUPIE:

Dziecko:

 

- bierze udział w zabawie, przestrzegając reguł

- porusza się stopa za stopą

- sprawnie porusza się na czworakach

- poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne

- ćwiczy równowagę

- kreśli drogę w labiryncie

- sprawnie posługuje się ołówkiem, kredką, mazakiem oraz nożyczkami

- potrafi skoncentrować się na zadaniu

- aktywnie uczestniczy w inscenizacji, naśladując ruchem występującą w przedstawieniu postać

- współpracuje z koleżanką lub kolegą w parze

- przestrzega zasad współdziałania przy pracy

- jest kreatywne, śmiało uczestniczy w zabawie

- aktywnie uczestniczy w pracach porządkowych

- uczy się cierpliwości

- zna zasady gry w piłkę nożną i ich przestrzega

- integruje się z grupą

- reprezentuje postawę kulturalnego widza

- współdziała w zabawie

- wskazuje, jakie zachowania dzieci są pozytywne, a jakie negatywne, podkreśla fakt, iż zachowanie zawsze może ulec poprawie

- wyraża swoje zdanie na dany temat i potrafi je uargumentować

- wyraża szacunek wobec innych w czasie przedstawiania przemyśleń, nie przerywa, nie komentuje

- zna różnych przedstawicieli rodziny jarzębiowatych

- zna polskie legendy

- zna i nazywa symbole narodowe

- zna sławnych Polaków – Fryderyka Chopina, Mikołaja Kopernika, Marię Skłodowską-Curie

- poznaje i nazywa literę ‘l,L’ wielką i małą, podejmuje próby jej pisania

- układa wyrazy z liter

- estetycznie wykonuje pracę plastyczną

- odczytuje nazwy miast

- rozumie pojęcie „stolica”

- zna legendy związane z Warszawą

- ma podstawową wiedzę na temat wybranych krajów Europy

- zna legendę o powstaniu Krakowa i opowiada jej treść

- wykonuje ćwiczenia usprawniające motorykę narządów artykulacyjnych i ćwiczenia ortofoniczne

- korzysta z kącika bibliotecznego, ogląda ilustracje, słucha legend

- określa kierunki na kartce papieru

- wyróżnia głoskę „u” w nagłosie, śródgłosie i wygłosie

- dodaje i odejmuje elementy zbioru, posługując się liczebnikami głównymi w zakresie 1-6

- rozwija wyobraźnię przestrzenną

- prowadzi dialogi

- określa zmiany, jakie zachodzą w wyglądzie dzieci i w nich samych

- opisuje wygląd współczesnego i dawnego miasta, wymienia różnice i podobieństwa

- prawidłowo artykułuje głoskę „k”

- rozpoznaje i nazywa wielką i małą literę „k”

- podejmuje próby czytania sylab z poznanych liter

- wzbogaca słownictwo

- kończy zdania w sposób logiczny i poprawny gramatycznie

- śpiewa w grupie

- dobiera w pary obrazki dawnych i współczesnych przedmiotów należących do tej samej kategorii użytkowej

- doskonali umiejętności wokalne i poczucie rytmu

- wykazuje się kreatywnością

- wskazuje liczbę elementów zbioru, oznacza ją za pomocą cyfry

- wskazuje cyfrę 6 i 7 wśród innych cyfr

- maluje portret członka rodziny królewskiej

Data dodania: 2024-10-25 10:23:12
Data edycji: 2024-10-25 10:23:56
Ilość wyświetleń: 42
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej