Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

LUTY w naszej grupie

LUTY w naszej grupie

W NAJBLIŻSZYM CZASIE W NASZEJ GRUPIE:

 

Dziecko:

 

- precyzyjnie wycina po wytyczonym śladzie

- aktywnie uczestniczy w zabawie ruchowej

-  rysuje według wzoru

-  poprawnie wykonuje ćwiczenia gimnastyczne

- prawidłowo rzuca i chwyta piłkę

- manipuluje przedmiotami, dotykiem eliminuje kształty różniące się od pozostałych

- dzieli się wrażeniami i uczuciami, jakie wywołują w nim dzieła sztuki

- maluje obraz, ukazując swoje emocje, wiedzę i doświadzczenia

- określa emocje towarzyszące bohaterom

- wciela się w role, odgrywając scenki

- naśladuje miny wyrażające różne emocje

- podsumowuje tematykę tygodnia; wskazuje, co mu się najbardziej podobało, co było ciekawe, co trudne, czego się nauczyło a co chciałoby robić częściej

- współpracuje z innymi dziećmi podczas tworzenia prac plastycznych

- pracuje w parach – dzieli się zadaniami i organizuje wspólne działania

- dokonuje samooceny w stosunku do swoich osiągnięć

- wciela się w rolę przewodnika po galerii

- odczuwa dumę i zadowolenie z tworzenia i dzielenia się swoją twórczością

- zna zasady właściwego zachowania się w teatrze

- wypełnia powierzone obowiązkim współpracuje w grupie, aby osiągnąć wspólny cel

- nawiązuje relacje społeczne

- tworzy efekty dźwiękowe przez pocieranie, uderzanie, drapanie, skrobanie różnych przedmiotów i bada dźwięk, jaki przy tym wydają

- określa kolejność słuchanych dźwięków

- gra akompaniament do utworu muzyki klasycznej na wybranym instrumencie, zachowując przy tym charakter i nastrój utworu

- rysuje ilustracje do utworów instrumentalnychm inspirowane nastrojem i charakterem muzyki

- tworzy różne projekty plastyczne z wykorzystaniem własnej wyobraźni, pomysłowości i inwencji tworczej

- rozpoznaje i nazywa literę „r”, „s”, „w” wielką i małą w izolacji i w wyrazach

- układa z rozsypanki literowej wyrazy dźwiękonaśladowcze i je czyta

- dba o poprawną wymowę głosek

- rozpoznaje modele monet i banknotów o niskich nominałach, rozumie do czego służą pieniądze

- koduje i dekoduje informacje w formie symbolicznego zapisu

- dodaje w zakresie 10

- zapisuje liczby za pomocą cyfr lub kropek albo innych symboli

- układa z pamięci obraz z części

- czyta prosty tekst dialogowy

- rozwiązuje proste zadania z treścią sposobem określonym przez nauczyciela

- rozpoznaje i nazywa podstawowe rodzaje malarstwa ze względu na temat

- poszerza słownictwo związane z teatrem o pojęcia „garderoba”, „rekwizytornia”, „scena”, „widownia”

- porównuje obrazki, kojarzy fakty, zastanawia się, co się wydarzyło dalej

- tworzy własne zakończenia bajek i opowiadań, potrafi je odzwierciedlić w formie werbalnej i plastycznej

- nazywa zawody związane z teatrem (autor sztuki, reżyser, sufler, rekwizytor, krawiec, charakeryzator)

- rozwiązuje proste działania matematyczne z użyciem cyfr i znaków „-„, „+”, „=”

Data dodania: 2025-01-29 15:38:54
Data edycji: 2025-01-29 15:40:31
Ilość wyświetleń: 90
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej