Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

MARZEC w naszej grupie

MARZEC w naszej grupie

W NAJBLIŻSZYM CZASIE W NASZEJ GRUPIE:

 

Dziecko:

 

- utrzymuje koordynację wzrokowo-ruchową w trakcie kozłowania piłki

- prawidłowo wykonuje ćwiczenia gimnastyczne

- wykorzystuje materiał sensoryczny do rozwijania koordynacji wzrokowo-ruchowej

- wykonuje pracę konstrukcyjną

- poprawnie wykonuje ćwiczenia niwelujące wady postawy

- szybko reaguje na sygnał dźwiękowy

- wykazuje sprawność ciała i koorynację w stopniu pozwalającym na rozpoczęcie systematycznej nauki czynności złożonych, takich jak czytanie i pisanie

- rozwija koordynację mięśniową

- czołga się pod przeszodą, używając ruchów naprzemiennych

- potrafi się relaksować

- doskonali chwyt pisarski

- przejawia w stosunku do roślin troskę i chęć zajmowania się nimi

- bierze aktywny udział w grze dydaktycznej z elementami współzawodnictwa

- przestrzega zasad gry, stara się właściwie reagować na wygraną lub przegraną

- potrafi nazwać własne emocje

- dokonuje obserwacji przyrodniczych podczas spaceru

- wyraża swoje rozumienie świata, zjawisk i rzeczy znajdujących się w bliskim otoczeniu za pomocą komunikatów pozawerbalnych

- rozwija twórczą aktywność i umiejętność współdziałania w grupie

- rozpoznaje i respektuje umowy dotyczące zabaw

- rozumie, że współdziałanie z innymi w konkretnym celu przynosi większe efekty niż w pojedynkę

- podejmuje próby oceny poprawności zadania oraz wskazania właściwego rozwiązania

- uważnie słucha wypowiedzi innych, czeka na swoją kolej w rozmowie

- ocenia postępowanie bohaterów w kontekście podjętych czynności, stara się odnieść ową historię do współczesnego życia

- kształtuje tolerancję wobec innych ludzi pomimo różnic w wyglądzie, zwyczajach, języku

- dzieli się z innymi własnymi spostrzeżeniami

- wie, że Ziemia to planeta, interesuje się kosmosem

- samodzielnie wyszukuje książki dotyczące bieżącej tematyki oraz słucha ich treści

- płynnie opowiada treść historyjki przyrodniczej, sprawnie wyodrębnie związki przyczynowo-skutkowe między obrazkami

- dokonuje analizy głoskowej nazw różnych krajów

- zna obraz drukowanej litery „G,g”, „Ł,ł”, „F,f”, „J,j”, identyfikuje je w tekście, odczytuje proste wyrazy z ich udziałem

- wstawia litery do wyrazu z lukami

- podnosi sprawność grafomotoryczną w czasie pisania bezśladowego

- inicjuje zabawy konstrukcyjne, majsterkuje, buduje, wykorzystuje zabawki, materiały użytkowe, w tym materiał naturalny

- prowadzi obserwacje, wnioskuje

- dobiera do pary wyrazy z taką samą sylabą końcową

- wskazuje charakterystyczne cechy dinozaurów, układając zagadki

- wykonuje działanie dodawania z jednym pustym miejscem

- doskonali umiejętności artykulacyjne

- wie, kto to jest astronauta

- rozróżnia prawą i lewą stronę

- układa i zapisuje działania pasujące do rysunku

            - rozumie swoją rolę w utrzymaniu czystości na Ziemi

Data dodania: 2025-02-24 17:39:32
Data edycji: 2025-02-24 17:40:35
Ilość wyświetleń: 24
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej