Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

WRZESIEŃ w naszej grupie

WRZESIEŃ w naszej grupie

W NAJBLIŻSZYM CZASIE W NASZEJ GRUPIE:

 

Dziecko:

  • wie, jak dbać o swoją czystość
  • chętnie uczestniczy w zabawie ruchowej
  • współpracuje z innymi dziećmi w czasie wspólnego zadania
  • wycina po linii prostej i okręgu
  • doskonali sprawność manualną
  • dba o własne ubranie i estetyczny wygląd
  • tworzy kąciki, opiekuje się nimi, dba o nie
  • sprawnie posługuje się nożyczkami
  • określa swój nastrój
  • wymienia sytuacje, które wywołują określone emocje
  • pokazuje podstawowe emocje za pomocą mimiki i je odczytuje
  • rozróznia i nazywa emocje i uczucia przyjemne i nieprzyjemne, ma świadomość, że odczuwają je i przeżywają wszyscy ludzie
  • odczuwa zadowolenie z dobrze wykonanego zadania
  • współdziała w grupie
  • wymienia cechy dobrego kolegi
  • odróżnia, czy zachowania dotyczące wspólnych zabaw i działań są właściwe czy niewłaściwe
  • wyonuje autoportret
  • stosuje zwroty grzecznościowe
  • przedstawia się i prezentuje swoje zainteresowania
  • wymienia zalety bycia w grupie przedszkolnej
  • wskazuje zalety innych dzieci
  • tworzy sytuacje zadaniowe
  • współpracuje w zespole
  • podaje swój adres zamieszkania
  • podejmuje próby rozwiązywania sytuacji konfliktowych na drodze negocjacji, kompromisu
  • opisuje miejsce letniego wypoczynku
  • dzieli swoje imię na sylaby, wysłuchuje w nim pierwszą głoskę
  • podejmuje próbę odczytywania globalnego wybranych wyrazów
  • stosuje określenia stosunków przestrzennych w praktycznym działaniu
  • postępuje zgodnie z instrukcją
  • uzupełnia ilustrację wg własnego pomysłu
  • wymienia nazwy figur znajdujących się w mozaice geometrycznej
  •  dostrzega i układa rytmy
  • rysuje zakończenie historyjki zgodnie z własnym pomysłem
  • opowiada historyjkę na podstawie ilustracji
  • dokonuje syntezy głosek w wyraz wymawianych rozdzielnie przez nauczyciela
  • rysuje linie proste: pionowe i poziome
  • uwrażliwia słuch na budowę utworu
  • układa puzzle 9-elementowe, opisuje treść przedstawionej na nich ilustracji
  • rozpoznaje i nazywa wielką i małą literę ‘O’
  • wyróżnia głoskę ‘o’ w nagłosie, śródgłosie, wygłosie
  • wskazuje liczbę elementów zbioru, oznacza ją za pomocą cyfry ‘1’
  • układa cyfrę ‘1’ z puzzli, drucików, itp.
  • dobiera w pary rymujące się nazwy obrazków
Data dodania: 2024-08-28 16:48:18
Data edycji: 2024-08-29 20:31:57
Ilość wyświetleń: 136
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej