Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ W PAŻDZIERNIKU

O CZYM BĘDZIEMY ROZMAWIAĆ W PAŻDZIERNIKU

 

W październiku realizować będziemy tematy kompleksowe:

1.Pani Jesień  stroje ma wspaniałe!

2.Co nam jesień w koszu niesie?

 3.Czy wiemy  jak dbać o swoje zdrowie?

4.Czy słyszysz niezwykłe rytmy przyrody?

 

 

 

 

 

 

 

 

Oczekiwane efekty edukacyjno- wychowawcze (dziecko):

– rozróżnia emocje pozytywne i negatywne

– przedstawia uczucia i emocje przy użyciu charakterystycznych dla dziecka form wyrazu

– uczestniczy w ćwiczeniach porannych

– posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrody: opadanie liści, zbieranie zapasów na zimę, zapadanie w sen zimowy

– właściwie rozpoznaje dźwięki z otoczenia

– tworzy różne kolory przez mieszanie farb.

– posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych  

– mówi płynnie, wyraźnie i rytmicznie

– kształci umiejętność utrzymywania jednakowego tempa

– eksperymentuje rytmem, dźwiękami, głosem i ruchem

– rozwija poczucie rytmu i pulsu podczas zabaw gimnastycznych   z zachowaniem zasad bezpieczeństwa

– wykonuje eksperymenty graficzne farbą

– wyraża ekspresję twórczą podczas zabaw w małym zespole

– poprawnie wypowiada ciche i głośne dźwięki mowy .

– eksperymentuje z różnymi przedmiotami

– buduje, używając przy tym materiału naturalnego

–przelicza elementy, rozpoznaje cyfrę 1, 2,3 ( 6 latki)

– współdziała z dziećmi podczas zabawy

– eksperymentuje z różnymi przedmiotami

– odtwarza rytm podany przez nauczyciela

– wykonuje pracę plastyczną w zespole

– określa kierunki i ustala położenie przedmiotów w odniesieniu do swojej osoby

– uczestniczy w zabawach naśladowczych

– wyodrębnia i nazywa elementy rysunku

– muzykuje przy użyciu instrumentów muzycznych

– używa chwytu pisarskiego podczas rysowania

– posługuje się pojęciami dotyczącymi zjawisk przyrodniczych oraz korzysta z dóbr przyrody

– rozróżnia głoski na początku i na końcu w wybranych prostych fonetycznie słowach

- wykonuje swoją pracę plastyczną samodzielnie

– bezpiecznie uczestniczy w zabawach ruchowych

– rozwiązuje zagadki

– podejmuje samodzielną aktywność poznawczą

– uczestniczy w zabawach teatralnych

– wykonuje czynności, takie jak trzymanie przedmiotów jedną ręką i oburącz

– wyraża swoje rozumienie świata za pomocą języka mówionego

– poznaje litery, którymi jest zainteresowane na skutek zabawy

– liczy, porównuje i klasyfikuje zbiory

– próbuje odgadnąć nazwę owocu przy pomocy zmysłu smaku

– współdziała z dziećmi podczas prac użytecznych

– komunikuje potrzebę ruchu i odpoczynku

– tworzy nowe słowa

– wykonuje ćwiczenia kształtujące utrzymanie prawidłowej postawy ciała

– eksperymentuje, szacuje i przewiduje.

– wdraża swoje własne strategie wspierane przez osoby dorosłe.

– właściwie rozpoznaje smak warzyw

– rozpoznaje litery:  I i; E e; M m,T t (  6 latki)

– odtwarza  podane rytmy

– przejawia aktywność plastyczną w stemplowaniu, malowaniu, wycinaniu

– uczestniczy w zabawach naśladowczych

– bierze  aktywny udział w zabawie słownej

 

Data dodania: 2023-09-30 18:49:49
Data edycji: 2023-10-01 21:50:26
Ilość wyświetleń: 68
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej