PLANY NA NAJBLIŻSZY CZAS... - Przedszkole nr 48 w Gdyni Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

PLANY NA NAJBLIŻSZY CZAS...

PLANY NA NAJBLIŻSZY CZAS...

W najbliższym czasie rozwijać będziemy następujące umiejętności:

1) wdrażanie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas zabaw ruchowych, ćwiczeń gimnastycznych , spędzania czasu wolnego zimą,

2) ksztaÅ‚towanie umiejÄ™tnoÅ›ci wÅ‚aÅ›ciwego dobierania ubrania do pory roku i warunków atmosferycznych,

3) uczestniczenie w zabawach ruchowych: ksztaÅ‚tujÄ…cych postawÄ™, orientacyjno-porzÄ…dkowych, bieżnych, z elementami czworakowania, z elementami skoku, podskoku, z elementami toczenia, z elementami rzutu, chwytu, równoważnych, organizowanych metodÄ… opowieÅ›ci ruchowych, ze Å›piewem,

4) wykonywanie prac zwiÄ™kszajÄ…cych sprawność manualnÄ…, koordynacjÄ™ wzrokowo- ruchowÄ…, Å›wiadomość ruchów caÅ‚ego ciaÅ‚a,

5) doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci tworzenia konstrukcji pÅ‚askich i przestrzennych oraz kompozycji z różnorodnego materiaÅ‚u, z wykorzystaniem wÅ‚aÅ›ciwych sposobów Å‚Ä…czenia, montowania,

6) doskonalenie sprawnoÅ›ci manualnej podczas wykonywania ćwiczeÅ„ graficznych oraz utrwalania wÅ‚aÅ›ciwego kierunku kreÅ›lenia od lewej strony do prawej, od góry do doÅ‚u, umiejÄ™tne dostosowywanie napiÄ™cia mięśniowego i siÅ‚y nacisku do narzÄ™dzia,

7) doskonalenie umiejętności przestrzegania zasad kulturalnego zachowania przy stole i budowania miłej atmosfery,

8) doskonalenie umiejętności radzenia sobie z przeżywanymi emocjami,

9) wdrażanie do odczuwania emocji, nazywanie ich oraz do rozumienia, że każdy ma prawo do ich odczuwania i okazywania,

10) kształtowania umiejętności dokonywania oceny postępowania swojego i innych z zastosowaniem odpowiednich określeń,

11) integrowanie siÄ™ podczas planowania, przygotowania i przeżywania wspólnej pracy i zabawy,

12) doskonalenie koncentracji podczas zajęć i umiejętności podążania za ich tokiem,

13) kształtowanie umiejętności oceny zachowań, jako pozytywnych bądź negatywnych, swoich i innych,

14)  ksztaÅ‚towanie umiejÄ™tnoÅ›ci wyjaÅ›niania swojej przynależnoÅ›ci do rodziny i poznawania jej historii,

15) doskonalenie umiejętności swobodnego wypowiadania się zadawania pytań i odpowiadania na nie, dzielenia się swoimi doświadczeniami,

16) doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci dostrzegania zwiÄ…zków przyczynowo- skutkowych, prawidÅ‚owoÅ›ci podczas uczestniczenia w zabawach badajÄ…cych wÅ‚aÅ›ciwoÅ›ci materiaÅ‚ów,

17)ksztaÅ‚towanie umiejÄ™tnoÅ›ci rozpoznawania liter (poznanie liter: p, s), doskonalenie umiejÄ™tnoÅ›ci czytania sylab i prostych wyrazów z poznanych liter,

18) wdrażanie do recytowania wierszy grupowo i indywidualnie, ze zwróceniem uwagi na prawidÅ‚owÄ… regulacjÄ™ oddechu, zachowaniem pauz, tempa, rytmu, natężenia gÅ‚osu,

19) rozwijanie aktywnoÅ›ci twórczej: ruchowej, plastycznej, muzycznej,

20) rozpoznawanie cyfr oznaczajÄ…cych liczby od 1 do 8,

21) ksztaÅ‚cenie umiejÄ™tnoÅ›ci ukÅ‚adania i odczytywania zapisów matematycznych, rozwiÄ…zywania zadaÅ„ tekstowych.

Data dodania: 2024-01-04 09:30:19
Data edycji: 2024-01-04 09:35:37
Ilość wyświetleń: 79
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej