W najbliższym czasie rozwijać będziemy następujące umiejętności:
1. Wdrażanie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas zabaw ruchowych, ćwiczeń gimnastycznych.
2. Doskonalenie płynności, koordynacji i świadomości ruchów całego ciała.
3. Wdrażanie do wykonywania czynności samoobsługowych, w tym czynności precyzyjnych, np. wiązania sznurowadeł.
4. Kształtowanie chwytów dłoni podczas rysowania, kreślenia i pierwszych prób pisania.
5. Wdrażanie do wykorzystywania zgromadzonych i wyeksponowanych w sali różnorodnych materiałów do samodzielnego działania.
6. Kształtowanie umiejętności radzenia sobie w sytuacji czekania na swoja kolej i rywalizacji.
7. Doskonalenie umiejętności rozróżniania emocji i uczuć przyjemnych i nieprzyjemnych, budowanie świadomości, że odczuwają i przeżywają je wszyscy ludzie.
8. Kształtowanie postawy troski o otoczenie przyrodnicze.
9. Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji wynikających z obcowania ze sztuką.
10. Kształtowanie umiejętności czerpania radości i satysfakcji z wykonywanych czynności, w tym z własnej aktywności twórczej.
11. Doskonalenie umiejętności i współdziałania podczas realizacji zadań zespołowych.
12. Kształtowanie tożsamości narodowej, budzenie przywiązania do swojego kraju, oraz zainteresowania życiem dzieci w innych krajach.
13. Kształtowanie poczucia własnej wartości, umiejętność wyrażania szacunku i życzliwości wobec wszystkich ludzi.
14. Integrowanie się podczas planowania, przygotowania i przeżywania wspólnej pracy i zabawy.
15. Rozbudzanie zainteresowania najbliższą okolicą, poznawanie legend, opowieści związanych ze swoja miejscowością, swoim regionem.
16. Wzbudzenie zainteresowania przyrodą okolic polarnych, poszerzenie wiedzy dotyczącej życia Inuitów.
17. Poszerzenie wiedzy o zwyczajach i tradycjach regionalnych, o wybranych symbolach związanych z regionami Polski ukrytych w podaniach, legendach , bajkach.
18. Poszerzenie słownictwa związanego z dziedzinami sztuki: malarstwo, muzyka, rzeźba, architektura.
19. Doskonalenie umiejętności swobodnego wypowiadania się zadawania pytań i odpowiadania na nie, dzielenia się swoimi doświadczeniami.
20. Doskonalenie umiejętności rozpoznawania liter, odczytywania krótkich prostych wyrazów z poznanych liter.
21. Rozwijanie aktywności twórczej: ruchowej, plastycznej, muzycznej.
22. Rozpoznawanie cyfr oznaczających liczby od 0 do 9.
23. Kształtowanie umiejętności tworzenia i odczytywania zapisów działań matematycznych, rozwiązywania zadań tekstowych doskonalenie umiejętności dodawania.
81-181 Gdynia
ul. Adm. Unruga 86