Przedszkole nr 48 "Morska Przygoda". Jesteśmy w Pomorskiej Sieci Przedszkoli Promujących Zdrowie. Realizujemy zadania Priorytetu 3. Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

ZAMIERZENIA - GRUDZIEŃ

ZAMIERZENIA - GRUDZIEŃ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W grudniu realizować będziemy tematy kompleksowe:

  1. "W OCZEKIWANIU NA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA"
  2.  "KIM BEDĘ GDY DOROSNĘ?"
  3.  "W OCZEKIWANIU NA ŚWIĘTA"

Oczekiwane efekty edukacyjno- wychowawcze (dziecko):

wie, w jakich sytuacjach należy używać zwroty grzecznościowe;

- mówi o swoich pragnieniach i potrzebach

- doskonali sprawność manualną

- śpiewa piosenkę wspólnie z innymi

- próbuje nazywać swoje emocje

- wykonuje ćwiczenia ortofoniczne

- rozwija sprawność fizyczną

- przelicza przedmioty w dostępnym zakresie

- dodaje na konkretach w zakresie 5 (5 l)

- ilustruje ruchem treść piosenki

- posługuje się swoim adresem i zna pojęcia: adresat i nadawca (5 l)

- wie, jaka jest droga listu od nadawcy do adresata

- wie, czym zajmuje się krawcowa

- wykonuje doświadczenia zgodnie z instruktażem nauczyciela

- podejmuje próby przewidzenia wyniku doświadczenia

- dzieli się swoimi odczuciami na temat obejrzanego przedstawienia (5 l)

- dostrzega przejawy dobra i zła w omawianej bajce

- zna tradycje związane ze świętami Bożego Narodzenia

- wykonuje pracę wg instrukcji obrazkowej

- reaguje na zmiany tempa utworu muzycznego

- używa określeń: długi, krótki

- obserwuje zjawiska fizyczne (topienie, rozpuszczanie ciał stałych w cieczy)

- składa pocięty obrazek wg wzoru

- rozwija umiejętność wypowiadania się na dany temat

- potrafi nazwać członków najbliższej rodziny

- wykonuje ćwiczenia oddechowe

- zauważa rytmy i je kontynuuje

Data dodania: 2023-11-30 20:24:22
Data edycji: 2023-12-01 00:15:04
Ilość wyświetleń: 45
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej